להצעה:
0559395719

מנקה ספות מקצועי

יצא לך לחשוב פעם מה עובר על הספה שלך ביום יום? אתם מבינים שאתם חייבים מנקה ספות מקצועי לבית.

הספה היא חלק בלתי נפרד מרהיטי הבית, אך בשל המבנה שלה ובשל הבד העוטף אותה, היא סופגת לכלוך רב.

הלכלוך לא חייב להיות מכוון והוא יכול להגיע פשוט מהסביבה. אבק או כל גרגר לכלוך, יכולים להגיע בקלות לספה ולהיספג בתוכה.

חלק בלתי נפרד משגרת הניקיון של הבית צריך לכלול ניקיון של הספות. לצורך כך מומלץ להשתמש בחומר מתאים, מנקה ספות ולא להתפשר על חומרים שאינם איכותיים.

בעת בחירת חומרי הניקיון חשוב לשים לב כי הם מתאימים לסוג הספה וכי הם מתאימים לשימוש בסביבת בני האדם.

חברה המתמחה בניקוי ספות מקצועי, מעסיקה אנשי מקצוע המגיעים עד הבית ועורכים אבחון ראשוני של סוג הבד. בד כותנה, בד סינטטי, בד פשתן, בד משי, לכל אחד ואחד טיפול המתאים לו בדיוק.

הצורך באבחון הבד, גילו ומצבו, חיוניים לצורך עבודת הניקיון שכן חומרים שונים ומכשירי ניקוי שונים מתאימים לבדים שונים והצורך באבחון הנו קריטי לשלמות הרהיט ומראהו הסופי.

אמצע ניקוי הספה מבד סינטטי
מנקה ספות מנקה סלון מבד סינטטי

מנקה ספות מקצועי – מנקים רק במכשירים ידידותיים לסביבה

כשבוחרים מנקה ספות מקצועי לצורך ניקוי ספות הסלון, יש צורך לוודא כי החומרים בו משתמשת חברת הניקיון הם ירוקים וידידותיים לסביבה וכי המכשירים בהם עושה מנקה ספות מקצועי שימוש הם מתקדמים וחדישים.

שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה יבטיח כי בריאות בני הבית נשמרת גם בעת ניקיון הספות וגם לאחריו.

ניקוי ספות הופך לנפוץ יותר ויותר בקרב רבים. במקום לזרוק את הספה ולקנות חדשה, אנשים מעדיפים לנקות את הספה הקיימת. אפשר להבין אותם. ראשית, לא פעם מדובר באופציה זולה יותר. שנית, עבור רבים הספה היא נוסטלגיה, זיכרון ילדות מתוק או כל זיכרון נעים אחר. כי הספה הגדולה הממוקמת בסלון היא מקום ההתרחשויות, ולמעשה זהו גם המקום שבו היא מתחילה להישחק.

כשהספה שלכם צריכה לעשות מייקאפ

הספה הנאמנה שלכם סובלת את כל הגחמות האפשריות. היא נמצאת כאן בשבילכם כשאין לכם כוח לקום ואתם נרדמים עליה בין הצפייה בטלוויזיה לאכילת פופקורן. היא מלווה אותך כאשר את מתאפרת לקראת הדייט הראשון שלך ומפזרת כתמי איפור בכל מקום, והיא תומכת בך לאחר שאתה שופך עליה קפה בבוקר, רגע לפני שאתה טס לעבודה.

מיותר לציין שהספה סופגת כתמים רבים, ומגיע הרגע שבו היא נשחקת, מתלכלכת ונפגעת. אך אל דאגה, אתם יכולים לגמול לספה על השירות שהיא מעניקה לכם יום יום. כל שאתם צריכים לעשות הוא להזמין את שירותיו של מנקה ספות מומלץ.

ניקוי ספה דו מושבית מבד אלקנטרה
ניקוי ספה דו מושבית מבד אלקנטרה

טיפים חשובים לפני שמזמינים מנקה ספות

מעבר לכך שחשוב לנקות את הספה באמצעות החומרים הנכונים, חשוב להקפיד על כמה כללים נוספים:

  1. יש להקפיד לאוורר את הספה לאחר הניקיון. במקרה והספה "רטובה" מהחומר, אין לשבת עליה ומומלץ לאוורר את החלל ולאפשר לה להתייבש כראוי לפני השימוש.
  2. ברגע שדבר מה מלכלכך את הספה יש לנקות אותה במהירות וקודם כל לספוג את הלכלוך. אם נשפך משקה על הספה יש לנקות אותו, לספוג את הנוזלים ולתת לספה להתאוורר.
  3. חשוב לבצע ניקיון בשגרה. התעלמות מהספה במלאכת ניקיון הבית לא תהפוך אותה לנקייה אלא להפך וחשוב להעביר עליה שואב, להפוך את הכריות ולנקות תחתן.
  4. עלייך לבדוק את החומר לפני פיזור על כל הספה. לפני השימוש בחומר חדש תמיד מומלץ לבדוק את התגובה של הבד או העור במקום נסתר.

אז מיהו בעצם מנקה ספות מומלץ?

מעוניינים לחדש את המראה של הספה שלכם? אלה כמה טיפים לבחירת מנקה ספות מומלץ שיעזרו לכם לבחור את האדם הנכון ולהפוך את הספה שלכם לנוצצת כבראשונה:

  • ניסיון – חשוב שלמנקה הספות יהיה ניסיון בניקוי ספות מסוגים שונים: עור או בד.
  • שימוש בכלים משוכללים – מנקה ספות מקצועי מכיר את השכלולים הטכנולוגיים בתחום ניקוי ספות. כלים אלה מאפשרים לבצע ניקוי מהיר ויסודי יותר ומסייע להיפטר מכתמים עקשניים במיוחד.
  • המלצות – מנקה ספות טוב הוא מנקה ששמו הולך לפניו. שאלו אנשים אחרים ובקשו המלצות למנקה ספות טוב ויסודי.
  • שיחת הטלפון הראשונה ממנקה הספות – אם אתם רוצים לעמוד על טיבו האמיתי של מנקה הספות, פשוט התקשרו אליו. האם הוא ממהר לסגור אתכם מחיר מבלי לבחון את הספה? אם כן, סביר להניח שמדובר במנקה ספות בלתי מקצועי המעוניין רק בסגירת עסקאות. מנגד, אם המנקה מעוניין לבוא ולבחון את הספה המדוברת ורק אז להציע מחיר, סביר להניח שלפניכם עומד מנקה ספות מקצועי.
  • הניסיון האישי שלכם – לפעמים אין כמו ניסיון אישי כדי לקבוע אם שירות כלשהו טוב או לא. לאחר שאספתם המלצות על מנקה הספות והקשבתם לכל הדעות, אתם תוכלו להביע דעה משלכם בעניין.

מנקה ספות יסודי

מנקה ספות מומלץ ויסודי הוא איש מקצוע הפועל לפי שלבים מוגדרים מראש. הוא בוחן את סוג הספה והמצב הכללי שלה ומתכנן תכנית פעולה. הוא מתאים לספה את שיטת הטיפול והניקוי ומתאים את החומרים המותאמים לסוג הריפוד שלה. בסיום העבודה, הוא מצפה את הספה בקרם מיוחד שנועד לשמר אותה.

ניקוי ספה צבע לבן עם כתמי שתן
ניקוי ספה צבע לבן עם כתמי שתן

הטיפול בכתמים עקשניים

חומר מנקה ספות יוכל לשמש אותך בשגרת הניקיון שלך. עם זאת, לאורך השנים הספות יכולות לספוג לכלוך באופן טבעי.

גם אם שמרת עליהן ולא אכלת בסביבתן, ברגע שמישהו ישב על הספה, היא יכולה להתלכלך. גם אם הניקיון שלך בבית הוא ניקיון יסודי, ייתכן ולאורך זמן יתגלו כתמים על הספה ואפשר לנקות אותם.

חברה מקצועית מגיעה עם חומרים איכותיים, המיועדים לניקיון עוצמתי, אך הם ידידותיים לשימוש בסביבת בני האדם והחי. החברה מביאה איתה גם שואבים חזקים (יותר מכפי שיש לך בבית) ומבצעת ניקיון יסודי של הספה, על כל חלקיה ומוציאה גם כתמים עקשניים במיוחד.

ניקוי ספות זה עסק למקצוענים

כאמור, ספות הסלון הן כר נוח להימצאות של אבק רב, חיידקים ואורגניזמים שאינם נראים לעין אך מצויים בעומק הבד והכריות. אחת לשנה לפחות, יש צורך בניקוי ספות מקצועי אשר יבטיח כי ספות הסלון שלך נקיות ללא רבב הן מאבק וכתמים והן מחיידקים ומזיקים. לכן, מומלץ לפנות לחברת ניקיון בעלת ניסיון רב בתחום. מנקה ספות מקצועי מטעמה יגיע עד הבית ויעניק אבחון מקצועי וכן ידגים עבורך את יכולות החברה.

הזמן המתאים להזמין חברה מקצועית

חברה מקצועית בניקיון ספות יכולה לתת לך שירות שיחזיר את הספות שלך אחורה זמן ויעניק מראה של ספות חדשות. כיוון שמדובר בפעולה מקצועית, יש להזמין את החברה אחת לתקופה ובמקרה הצורך:

  • אחת לשנה – אפשר להזמין את החברה מדי חצי שנה עד שנה ובכך להבטיח הנאה מהספות לאורך כל השנה. הניקיון היסודי יאפשר לך לשמור על הספה וליהנות ממנה לאורך שנים רבות יותר.
  • במקרה של פגיעה – ברגע שהספה התלכלכה ונוצר כתם, שלא יורד בעזרת מנקה ספות ביתי, זה הזמן לקרוא לחברה מקצועית. החברה מגיעה עם כלי ניקוי מתאימים ותוכל להסיר את הכתם ובאותה ההזדמנות להעניק לספה מראה מחודש.
  • לקראת חג או הצגת הבית – ישנם אנשים אשר אוהבים להזמין את חברת הניקיון לקראת חג ולהעניק לעצמם מתנה של רעננות בבית. בנוסף, אנשים אשר רוצים למכור את ביתם ולהציגו בצורה ראויה ומטופחת, יזמינו ניקיון מקצועי.
ספה זוגית אלקנטרה אחרי ניקוי מקצועי
ספה זוגית אלקנטרה אחרי ניקוי מקצועי

צרו קשר לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבים

כאמור, ספות הסלון האהובות שלנו הן מקום בו מצויים אבק רב אך גם חיידקים ומזיקים רבים וישנם מקומות שגם הניקיון היסודי ביותר לא יוכל להגיע אליהם. לכן, יש צורך בהזמנת מנקה ספות מקצועי הביתה לשם עריכת אבחון הבד ובחירת החומרים והטיפול הנכון ביותר עבור הספה, כזה שיותיר אותה גם נקייה וריחנית וגם ללא כתמים ובעלת מראה מחודש.

חברת זוהר בניקיון מתמחה בניקיון ספות, מזרנים, שטיחים, וילונות, רכבים ועוד. החומרים הידידותיים לסביבה בה משתמשת החברה וכן המכשירים המתקדמים והשירות האדיב והמקצועי, הופכים אותה לחברה המובילה בתחום הניקיון.

ועכשיו, בהזמנת ניקוי רכב כללי, 50% הנחה על כל ניקוי של רהיט אחר בבית.

התקשרו אלינו עוד היום וקבלו הנחות מדהימות ותוצאות אין סופיות של ניקוי ספות מושלם לכל בית

שאלות נפוצות על מנקה ספות מקצועי

איך לנקות ספה לבנה?

מומלץ לנקות ספה לבנה עם מכונה 220 פי אסי אי לחץ ככה שכל האבק שניתפס על הספה והכתמים ירדו

איך לנקות ספה מבד רחיץ?

ניתן לנקות ספות מבד רחיץ על ידי שאיבה מקצועית ומגבון ואם יש כתמים קשים אז להזמין ניקוי מסיבי ומקצועי לבד.

איך לנקות כיסוי ספה משערות כלב?

כדי להסיר שערות כלב מכיסוי ספה מומלץ לשאוב את הבד ביסודיות ולאחר מכן להכניס למכונה כביסה, אם אין אפשרות או שזה לא התנקה מספיק אנחנו נגיע אליכם לנקות את כיסוי הספה .

דילוג לתוכן